MATHILDA LINDSTRÖM

Stockholm

Publicerad 2012-05-21 12:58:00 i ALLMÄNT,

Hej! Nu var de väl några dagar sedan va? Jag kommer knappt ihåg själv, men jag har knappt suttit vid datan något. Men tar ett litet genrep, i fredags blev de lite party, vi åkte hem ett gäng hem till Danne och satt på hans inglasade altan och drack, massa musik och trevligt folk, sen blev de interpool, hade helt klart en toppenkväll, hade superroligt, kändes som om man fick lite sommarkänsla då måste jag säga. Upp skapligt tidigt på lördagen, och mot tågstationen för att möta upp mamma och Nino. Vi var hos mormor en sväng, lunchade på mingel samt satt oss på bergrenska och tog en öl, Linnea och Nille kom förbi en sväng och käkade där och moster och små grabbarna kom också förbi en sväng. Tog de bara lugnt på kvällskvisten.

Söndag, gjorde vi i princip ingenting, var ner på stan och bytte ett par byxor som jag fick av mamma, fick ett par nya dr.denim eftersom mina var så urtvättade och fula. Sen runt 19 tiden, hoppa jag och mamma på tåget mot Stockholm, nu blir jag här en hel vecka, är ledig hela veckan nu så, de blev perfekt, skönt som F A N att komma bort ett tag. Är på mammas jobb och har dumpat vovven en sväng och ska börja traska mot skärholmen och kika om man kanske hittar nå snygga kläder, första stoppet, MONKI haha. Hörs senare. Puss ha en fantastisk dag! (och juste, har man tur eller har man tur, vi ska ha typ 20grader hela veckan, kanske hur underbart som helst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela