MATHILDA LINDSTRÖM

New in

Publicerad 2012-05-28 11:47:41 i NEW IN,

Ha r köpt lite saker i stockholm, inte så jättemycket men. Och för den delen har väl kanske inte jag köpt så mycket framför allt, utan man kan väl säga att mamma har köpt saker åt mig haha. 

T-shirt/Monki Svart linne/Monki Leopard linne/BikBok Glasögonfodral/Kappahl och Victoria Beckham parfym! Tack bästaste mamma. 

Detta fick jag också utav mamma, hur snyggt är inte mitt nya paraply? 

Sen köpte vi även en ny datastol till mig i zebra, ibland har man bara tur du, hur stor var chansen att jag skulle hitta denna? haha men de gjorde jag. Lycklig tjej! och jag tror att Nino börjar gilla zebra också, hmm, kan vara för att jag tvingar på hon allt som har med zebra att göra haha. Gofisen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela