MATHILDA LINDSTRÖM

Hejdå Gävle, hej Stockholm!

Publicerad 2012-06-04 16:34:08 i ALLMÄNT,

IGEN! yes yes, jag sticker till Stockholm idag igen. Jag kommer nämligen börjar jobba en del nästa vecka och frammåt, så då kände jag att jag vela passa på att åka till mamma igen innan de sätter igång. Kommer hem redan på torsdag igen eftersom Madde tar studenten på fredag. 

Studentveckan har nu börjat som ni vet, så jag och Iza var iväg till boulongern och kikade på när alla studenter spelade brännboll i spöregnet haha. Men kul måste dom ha haft ändå, de är nu man verkligen känner att man längtar tillbaka. Åkte ner på stan en sväng efter för Iza skulle fixa lite, sen sa jag hejdå till henne eftersom hon åker till Grekland inatt, så kommer inte träffa henne på en vecka nu, men de ska nog gå bra. Nu måste jag rappa på lite, pappa skjutsar mig till bussen sen som går 17,30. Hörs senare eller imorgon typ. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela