MATHILDA LINDSTRÖM

Happyness don't last long...

Publicerad 2012-06-13 13:59:04 i ALLMÄNT,

Hallådär! Härligt, igår kom Iza hem, hon ringde och sa att hon var hemma, så det var ju grymt, saknat den lilla tösen måste jag säga. I vilket fall som helst, åkte hem till Linnea och Nille sen och satt och nörda tv-spel haha, RIO here we go! Blev en ganska tidig kväll skönt nog, eftersom jag sov som ett as natten innan, somnade runt 4 tiden och skulle upp och jobba dagen efter, blä! 

Men nu iallafall, ska jag ner på stan en sväng med Iza, kanske äta något jag vet inte än, och sen fixa lite grejer till köket, eftersom vi har köpt nytt köksbord, så ska de sista fixas där inne, hoppas att de snart kan bli fint där inne, jag som verkligen hatar vårat kök, from the bottom of my heart, och det menar jag haha! aja talk to you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela