MATHILDA LINDSTRÖM

Big Brother 2012

Publicerad 2012-06-03 23:42:37 i ALLMÄNT,

... är nu tyvärr tyvärr slut, Hanna J vann ju som ni alla vet, helt klart en värdig vinnare, men nog den tråkigaste vinnaren liksom, kommer inte se ett smack av henne efter idag om man säger så, jaja sånt är livet. Nästa år står någon annan där med en halv miljon haha! 

Eh, iallafall, har ju inte bloggat på några dagar, shit känns som att jag varje gång jag skriver så skrev jag lika, bla bla bla, skärpning! Har bara tappat bloggsuget helt och hållet, försöker ännu en gång på nya tag. Studentveckan börjar imorgon, min fina vän Madde tar ju studenten imorgon, så imorgon ska vi till boulongern och kolla när dom spela brännboll, fyfan kommer ihåg den dagen när jag vaknade och skulle upp och till skolan för att sedan vidare till brännbollen, det var så SJUKT JÄVLA ROLIGT! Helt klart den roligaste dagen i mitt liv efter själva studentdagen då såklart, men iallafall den BÄSTA veckan i hela hela hela mitt jävla liv. Gud vad man längtar tillbaka, skulle kunna göra om den tusen gånger om seriöst. 

Aja nu ska jag hoppa i säng och hoppas på att komma upp i tid imorgon så vi kommer iväg. Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela