MATHILDA LINDSTRÖM

YOU ALWAYS SAVED ME..

Publicerad 2012-01-05 11:06:30 i ALLMÄNT,

JAG HATAR SÅNNA HÄR DAGAR! Jag vet inte vad jag ska ha på mig alltså, nu känns det åter igen som om jag verkligen provat allt jag äger och har, men inte fan känner jag att jag vill ha något av det idag, suck! hur ska detta gå?! 

och dessutom så kommer posten runt 12 tiden till oss, ja och då har jag stuckit iväg till jobbet så jag hinner inte få linserna, jävla skit! får klara mig utan dom idag då haha, men fasen jag vill ju ha dom på en gång :D ... de vill man väl med vad som helst som man beställer, inte vill man vänta på de eller, man vill ju ha de på en gång.. aja nu måste jag rappa på lite, hörs senare, idag slutar jag ju i och för sig 19.15, så kanske hemma runt kvar i 8 - 8, får se om jag orkar skriva då, men vi får se, ha en toppen då! (i detta soliga väder vi har haha underbart)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-01-05 22:38:09

Men tänk att du blev så fin tillslut ändå! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela