MATHILDA LINDSTRÖM

WEDNESDAY

Publicerad 2012-01-04 10:34:53 i ALLMÄNT,

Godmorgon! herregud, jag är uppe kl 10 idag, första gången sen typ sista jag jobbade vilket var ett tag sedan. Annars nu för tiden sover jag ju typ bort hela dagarna, typ till 1- 2 tiden hehe, dåligt jag vet men de blir lätt så när man inte gör någonting, man lägger sig sent och vaknar extremt sent. 

Aja, ska väl börja fixa mig nu typ, så man kommer i tid till jobbet, börjasr 12 idag, så de är ju skönt, lika så imorgon. jobbar med Elin idag, wiihoo! Och det ska faktiskt bli skönt att jobba idag, de var ju så länge sen nu, sista var dagen före julafton tror jag, så ja det var ett tag sen, så jag ser fram emot denna dag. Ha en toppen dag alla. Puss 

Jag vill ha den 15e nu, så jag kan boka tid, är så jäkla taggad nu alltså!

Kommentarer

Postat av: Brander

Publicerad 2012-01-04 11:30:04

Sv; mmmhm verkligen ;)

Åh tack detsamma tjejen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela