MATHILDA LINDSTRÖM

JÄVLA VINTERJACKA

Publicerad 2012-01-09 12:39:59 i ALLMÄNT,

Har sovit som ett as inatt också, pga av hostan, YES! nu är den tillbaka, eller?! fan vad drygt, hosta hosta hosta, jag orkar inte. Men iallafall vaknade tusen gånger inatt, och somnade tillslut om ordentligt och vaknade för en stund sedan. Funderar på om man kanske ska gå ner på stan en sväng, men vet inte om jag orkar, orkar dock inte heller bara sitta hemma, så får se vad jag ska göra, Linnea jobbar så henne kan jag inte umgås med nu heller, jag vill ju också ha en jacka på carlings som jag inte får, jag har inte råd att köpa den själv, jag har en vinterjacka, men vill verkligen ha en till, den jag har är snygg, men jag vill ha en finare jacka liksom, men icke! känner mig så jävla arg nu alltså, när jag kommer kunna köpa den själv, vilket kommer vara om ett bra tag, ja då kommer den va slut, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela