MATHILDA LINDSTRÖM

IF I TOOK YOU HOME YOU WOULD BE MY HOMERUN

Publicerad 2012-01-08 18:28:17 i ALLMÄNT,

Kom hem runt 5 tiden från valbo idag med Linnea, hon och jag måste åka på en roadtrip någongång, gud vad vi sitter och sjunger och skrattar och alkt vet vad i bilen alltså, vi har tammefan så jävla roligt i bilen jämt haha!!! 

Iallafall, gick runt på köpis ett tag iallafall, köpte en asmysig tröja, en stickad kofta typ, skitmysig var den, så japp den följde med hem, Kommer väl bild eller något sen, imorgon typ. Linnea och Nille kommer snart och plockar upp mig så ska jag lämna en tröja till henne och sen iväg på annat, får se om jag skriver mer när jag kommer hem eller något, annars hörs vi imorgon. Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: Melissa - Foto¤Vikt

Publicerad 2012-01-08 21:40:59

sv: Ja det är gratis, man får 600kr sammanlagt per värvad medlem och det betalas ut i 3 omgångar. Man kan även lägga in reklamannonser och få extra pengar där eller få rabatter till exempelvis Halens

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela