MATHILDA LINDSTRÖM

BÖRJAR OM PÅ NYTT IGEN DÅ..

Publicerad 2012-01-07 15:33:45 i ALLMÄNT,

Hallådär! Vaknade runt halv 2 idag typ, haha. Sällan jag sover bort hela dagarna typ, suck! eller idag gör de väl iallafall ingenting för jag ska ändå inte göra någonting men iallafall. Så ja, vad ska man göra idag tro?! 

Igår var jag iallafall hemma hos Linnea och Nille på kvällen drack lite vin, och sen åkte vi in till stan till interpool och mötte upp Hanna och hennes kompis, tog någon öl där, och sen vid 2 tiden stämgde dom ju så dåblev det en promenad hem, mycket trevlig kväll måste jag säga! :) 

Men åh, tråkigt inlägg, men jag vet fan inte vad jag ska skriva, det finns verkligen inget vettigt att skriva känner jag, hejdå säger jag istället.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela