MATHILDA LINDSTRÖM

SM FUCKING JÄVLA GULD!

Publicerad 2012-04-20 09:36:53 i ALLMÄNT,

JA VAD SKA MAN SÄGA?! Satt hemma hos mig igår, jag Linnea Iza Bella Nille och Bye, taggade som få och hejjade på brynäs, snacka om att man var nervös, vi bestämde oss för att om dom inte vann matchen igår skulle vi inte kolla på den avgörande nu i helgen, men de blev ingen match i helgen för BRYNÄS TOG HEM GULDET IGÅR PÅ HEMMAPLAN! Jag har nog aldrig skrikit så mycket sen studenten haha, helt galet hur glad man kan bli. Tog ett varv med bilen på stan sen, flaggan utanför förnstret och skrek och härjade haha, riktigt kul, sen åkte jag och Iza ner på Interpool en sväng och kollade läget, var väl sådär roligt, men de var ett jävla röj där, folk sjöng och härjade. 

Men iallafall, uppe som tuppen idag, ska börja fixa mig och packa väskan, sticker till Thailand idag i 4veckor, haha skoja nej jag åker ner till Stockholm till världens bästa mamma och världens finaste kille Nino som jag ska få träffa för första gången idag, som jag läntar? Bussen går 11.45 från Gävle och är framme runt 13 tiden, ska bli jäkligt skönt att komma bort från Gävle över helgen, måste hem på söndag igen för på måndag vankas de jobb faktiskt, så. Men vi hörs väl lite senare. Puss

Kommentarer

Postat av: matina

Publicerad 2012-04-20 18:40:00

Tack så mycket! :) Ja, det är det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela