MATHILDA LINDSTRÖM

YOU KEEP DOING THIS

Publicerad 2011-09-22 09:10:28 i ALLMÄNT,

Godmorgon! idag är det torsdag, redan alltså! eh håller på och fixar mig för fullt nu, går inge bra alltså, jag har alltid sånna där "dåliga fixa håret, sminket" dagar nu för tiden, och det är så jävla drygt, jag blir så förbannad så det bara kokar i mig fan, men aja sånt man får ta ibland. Ska snart sticka till jobbet, jobbar med Elin nu heldag och sen kommer Cajsa på lunchen.. Och ikväll blir det gallerian fest, så det ska bli supertrevligt. Jag slutar 6 men ska inte hem då utan jag fixar mig på jobbet, och samma gör Elin och sen kommer Cecilia efter 6 någongång också, och hänger med oss ett tag innan allt börjar, festen sätter väl igång typ 19.30 om jag inte minns helt fel. Så jag hoppas verkligen på en toppen kväll idag. Och hoppas dagen i allmänhet går bra också, har körlektion idag 11.25, så hoppas den går bra också, de är min allra sista körlektion också, lite pirrigt osv, måste jag ta fler osv osv? 

Aja, ha en toppen torsdag alla. Så hörs vi imorgon, idag kommer jag inte skriva mer. Puss

Kommentarer

Postat av: matilda borgström

Publicerad 2011-09-22 09:35:56

svar: jo de är bra!

vad har du för dig idag? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-22 17:37:29

Hej!

Var med i veckans blogg:

http://bloggstyle.se/2011/september/tavling-bli-veckans-blogg-1.html



var gärna med i tävlingen dagens blogg också, du behöver bara skriva du är med så är det klart!

Drar tre vinnare nästa dag!

Postat av: Sara - F O T O

Publicerad 2011-09-23 16:14:19

sv:Förlåt för sent svar. Ja verkligen, händer det ngt kul i helgen då?(:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela