MATHILDA LINDSTRÖM

YOU GONNA MAKE ME STAY

Publicerad 2011-09-19 19:37:30 i ALLMÄNT,

Hallådär! Klockan ringde 8 imorse, upp och hoppa, fixade till mig lite medans André låg kvar och sov, man blir ju bara en aning avis då, fan så trött jag jämt är på mornarna, och plus att jag hade lite svårt att somna igårkväll också, men hur som helst, gick till mormor sen runt 9 tiden, hon gjorde iordning en matlåda medans jag slängde i mig frukost. Sen dags att pallra sig till jobbet, I SPÖREGNET! vilket jävla väder alltså, alltblir så jävla tråkigt när det är sånt här väder, men som tur är gick det över senare på dagen och idag när jag skulle gå hem regnade det ingenting. Vi har fått in massa nytt snyggt idag också, jag måste ju ha världens bästa praktikplats ja, helt underbart och dom jag jobbar med, helt underbara människor!

Har fixat till de lite i rummet nu också, tavlan sitter på plats osv, så har jag städat också, men vet dock inte om jag orkar damsuga nu vilket skulle behövas, eh går till willy's och köper hårfärg istället, hörs senare!

Kommentarer

Postat av: Matilda Borgström

Publicerad 2011-09-19 20:01:17

Tack så mycket! allt bra idag ? :)

Postat av: ELIN

Publicerad 2011-09-19 20:14:46

Men guuuudars vilken snygg blögg! ;) Ses på torsdag söting! :)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-09-19 22:03:50



Nu har jag kört igång med dagens blogg igen, så anmäl dig gärna, här är direktlänk:



http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/september/199-vinnare-dagens-blogg.html#comment

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-09-19 22:09:19

same here.. men ikv ska jag läsa mycket iallafall :)

haft en bra dag?

Postat av: M*

Publicerad 2011-09-20 01:50:08

Hoppas du haft en bra start på veckan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela