MATHILDA LINDSTRÖM

THIS IS GONNA BE SO MUCH FUN

Publicerad 2011-09-04 14:12:24 i ALLMÄNT,

Goddagens! Äntligen söndag, som vi längtat haha! Eh jag har iallafall fixat till mig lite nu, och ska börja röra mig mot mormor där jag ska käka, möta upp mamma och sen kommer Madde och Vendela och hämtar upp oss, sen drar bilen mot Stockholm till Tensta för att kika på dom ovan, god damn vad roligt vi ska ha det! Kommer bli BÄST! men nog med de, finns inte så mycket mer att skriva nu mer än att vi kommer hem inatt någongång, åker från Gävle runt 5 tiden, dom ska börja spela runt 20-21 typ, så vi kommer verkligen hem inatt, men vi hörs imorgon, för jag tror inte jag skriver något mer idag, och jag kan ju inte mobilblogga heller, så hörs imorgon. Puss

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-09-04 23:18:58

jaha ha så kul då! :D min lördag bestod av vänner och bakelser :D :D haft en bra helg?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela