MATHILDA LINDSTRÖM

THE EDGE OF GLORY

Publicerad 2011-09-03 21:22:23 i ALLMÄNT,

Tja!! Dagen, hmmm..... BAKIS! ont i huvudet och allmänt jävla trött och seg men skitsamma. Mormor kom och hämtade mig och skjutsade ner mig på stan, gick till Helt Enkelt och mötte upp mamma och Anna, blevn en öl där för att försöka komma över baksmällan haha, gick väl ok måste jag säga!  Sen gick jag och mamma till mormor och käkade tacopaj, och sen tog vi en promenad till Pär och sen åkte vi till hemsta, och nu börjar festen hehe, inte för mig dock, juste var hem till Madde och matade katterna, och snodde också hennes ziperall så jag och den kommer mysa ikväll hehe. Eh får se när jag ska hem, de visar sig. Men då vet ni vad jag gör ikväll. Puss och Kram
only you

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela