MATHILDA LINDSTRÖM

SUNDAY WAS AWESOME

Publicerad 2011-09-05 10:51:13 i ALLMÄNT,

HALLÅDÄR.
Gosh vad säger man? Gårdagen var hur jävla bra som helst, eh vi åkte från Vendela runt halv 6 tiden, jag Madde Vendela och mammasen, allt gick superbra och allt, Madde var duktig och körde, eh sen kom vi till sollentuna där vi släppte av mamma så hon kunde ta pendeln hem till sig och vi frågade runt om hur man kom till tensta därifrån haha, så det gick verkligen skitbra, vi åkte vidare och var strax framme i tensta, ser TENSTA skylten, awesome vi var framme haha tack gode gud! Fixa en parkering och sen var det klart. Gick dit allt skulle vara, gick och kikade lite men sen äh vi ställer oss vi scenen och väntar, tog inte lång tid innan Adam Tensta och Michel Dida klev ut på scenen och gjorde sitt, riktigt bra! Och sen säger Adam: Ni är säkert jätteglad för alla artiser jag tagit med mig, artisten som kommer nu har rest ända från Kenya, JAG DOG! haha shit jag känner mig verkligen som ett litet barn, men så fårt jag ser han så fan känns det som om hela jag bara ska smälta ihop och dö, jävlar vad snygg han var! Dock spelade han baraen låt tillsammans med Adam, så han spelade ingen av sina egna, konstigt? men skitsamma, vi iallafall se han, och sen ser vi då kommer han bakom hehehe, så då gick vi fram och frågade om vi fick ta ett kort, absolut sa han, men vi glömmer blixten haha! jävla idioter, så bilden är ju så jävla mörk, suck suck suck, så jävla less blev jag men skitsamma, fick träffa han också så att. Lazee var där och spelade också, och det var också grymt, spelningen varade inte så speciellt länge, så sen när de var slut, så skulle vi ta kort med Adam och dom också, och då kände dom igen oss hehe så vi stod och snackade med dom ett tag men sen skulle våran bil börja rulla hemmåt, så sa hejdå och gick till bilen. Donken påvägen hem, och sen pumpa vi musik på vägen hem, allt gick skitbra och var hemma runt halv 1 tiden. GRYM JÄVLA DAG, TACK!

(dock har vi kassa bilder, glömde kameran hemma, dah så det blev iphone bilder och dom blir ju inte så jätte bra haha suck) 

Bild 1: Adam Tensta & Michel Dida Bild 2: Adam Tensta & Michel Dida

Bild 1: Adam Tensta Bild 2: Adam Tensta & Daniel Adams-Ray

Ja ni ser ju, gaaah jag får damp, vart är blixten liksom???? 
Iallafall Madeleine Daniel Adams-Ray och jag ♥
men han är iallafall den absolut vackraste människan någonsin!

Lazee

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela