MATHILDA LINDSTRÖM

SOMETIMES YOU JUST NEED TO ACCEPT IT

Publicerad 2011-09-10 19:22:01 i ALLMÄNT,



Hallojsan! Gårdagen var vi hemma hos Josse i hennes mamma och pappas lägenhet, men lite vin och musik, det var jag Josse Sara Fredrik Danne och Fryken, mycket trevligt, sen drog alla utom jag och Josse, vi var kvar hemma hos hennes med lilla hunden Sune haha så jävla söt är han! 

Iallafall, gick till André sen och sov där inatt, sen gick jag till mormor sen när jag drog,åkte hem till mig, hämtade ett par skor och jag fixade till mig lite, och sen ner på stan, bytte skorna till en mindre storlek och sen fick jag en BH också, superfin, kan visa bild i ett annat inlägg. Sen hem till mormor och käkade, och sen kom Madde och Andreas och hämtade upp mig så åkte vi ut till Maddes farmor och farfar för mat och fika, mycket trevligt, hemma nu och är såååå jäääävla sugen på kinamat, men jag vill inte äta de själv, och Madde svarar inte på sms, dumma henne!


jag och fina Sune

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela