MATHILDA LINDSTRÖM

SO I CAN CEAR LESS

Publicerad 2011-09-01 22:43:39 i ALLMÄNT,


Såhär mysigt hade jag och Josse, kaffe fika och tända ljus!

Hade så rent ut sagt jävla tråkigt här hemma, bara satt rakt upp och ner, lästa alla bloggar jag någonsin kunde hitta på och sen då haha? kollade med Josse om hon var hemma, så gick dit på en lite kopp kaffe i hennes mysiga kalla lilla lägenhet haha. Väntade med henne på hennes buss sen för hon skulle till hille, och sen traskade jag hem i detta iskalla väder. Mössa och vantar satt stadigt på dock hade jag fan gärna velat haft vinterjackan, men skippade de haha, kanske lite för tidigt för de hehe. 

Kom hem och pappa hade köpt en lite godispåse åt mig, med BARA gott godis haha, så nu blir man tjock igen, hur gick det med att jag skulle försöka vara lite nyttigare då? svar: inge bra alls! buhu.
Men nu ska jag snart lägga mig i sängen och kika på lite tv, så vi hörs imorgon. Puss

Kommentarer

Postat av: josse

Publicerad 2011-09-02 10:29:03

vi får fika oftare gullet!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela