MATHILDA LINDSTRÖM

SÅ JAG KAN GE DIG HELA MIG

Publicerad 2011-09-27 09:07:36 i ALLMÄNT,

Godmorgon! mamma ringde och väckte mig idag runt 8 tiden, direkt när hon ringde, flög jag upp ur sängen, kasta mig in i duschen för att hinna tvätta håret nu på morgonen, och egentligen, fan vad snabb jag är på att fixa mig osv om jag nu måste skynda mig, idag gjorde jag mig klar på typ en timme, inte illa va? hehe. 

Eh, ska slänga i mig lite frukost nu också, och sen ska jag väl börja röra mig mot jobbet, hoppas denna jobbdag går snabbt idag, för idag är jag egentligen inte på topp för att jobba, känner mig allmänt depp bara, men det får man ta ibland och stå ut med, ha en toppendag alla. Så hörs vi av senare ikväll. Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: Sophie "autophoto"

Publicerad 2011-09-27 14:02:13

Trevligt, jag ska hem :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela