MATHILDA LINDSTRÖM

PISSED ON MY BIRTHDAY....

Publicerad 2011-09-14 22:40:56 i ALLMÄNT,

Tjabba! Jag har haft en underbar dag verkligen, på morgonen när jag kommer till jobbet, så har dom köpt en lite bakelse till mig i present, hur söta som helst, jag menar, jag har bara varit där i 3 dagar liksom, men aa dom är underbara. Jobbade med Elin och Cajsa idag, och det var mycket trevligt, dock dött i butiken/hela gallerian idag, så det var ju lite tråkigt, och sen längtar jag tills jag får stå i kassen, ska bli så himla roligt verkligen! men nog med de.

Fick sluta kl 5 idag också, hem åd direkt och fixade till mig lite, och sen kom hela feta släkten haha, fick massa fina presenter, visar lite av det i bilder också! Eh, sen åkte vi hem till Madde och sen skulle vi åka och lämna Uno hemma hos Malin och Tomas, och sen skulle hon skjutsa mig till André, men det sket ju sig så är hemma nu igen, och ska snart lägga mig och kolla på tv och sen sova, vakna upp imorgon har sen ha världens bästa helg med världens bästa vänner, kameran är med i högsta hugg också! Tack och hej, ursäkta man jag är bara så less nu och jag orkar inte skriva så mycket mer. 

Bild 1: Bakelsen hihi Bild 2: Blus från Linnea och Madde

Bild 1: Spegel av pappa, + att jag fick pengar Bild 2: Vin av kusinerna och Linnea och Madde

Bild 1: En söt lite stekpanna från mormor, har fått skor och en bh också. 
Bild 2: britney Spears parfym från moster m. familj

Värdens finaste tavla från farfar och Yvonne

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela