MATHILDA LINDSTRÖM

NOBODY IS PERFECT

Publicerad 2011-09-20 09:11:46 i ALLMÄNT,

Godmorgon! Klockan ringde vid 8 imorse, vaknade av den som tur var, och i säkertskull så ber jag mamma ringa mig strax efter 8 så jag verkligen kommer upp och så att jag inte sover över haha, vore ju inte sådär superroligt, men uppe som tuppen är jag iallafall. Ställde mig och gjorde mat på morgonen, matlåda alltså till jobbet, och nu håller jag på och fixar mig, ska fixa de sista snart. Färgade håret och ögonbrynen igår också, Madde hjälpte mig. Och denna gång blev det kosvart, annars brukar det bli mörk mörkbrunt, men nu köpte jag en där de stod SVART, så nu så haha. Men dock ser de ut som om mina ögonbryn är blåa haha, suck! Men äh det visar sig hur det ser ut i dagsljus, förhoppningsvis fan inte blått iallafall haha. 

Men ska fixa de sista nu, så vi hörs av sen när jag slutat osv PUSS. 

sometimes you belive more than you should
i miss you and i wanna be with you

Kommentarer

Postat av: Sophie "autophoto"

Publicerad 2011-09-20 10:58:55

åh jasså vilken färg blev det? :)



jag sitter i skolan :)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-09-20 15:02:50

- Kul att du är med, för att ha större chans att vinna kan du gilla/lägga till mig på bloglovin, skriva en fråga i blogresponse & skriva om tävlingen på din blogg & gör du något av det. Så säg till vad du har gjort:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela