MATHILDA LINDSTRÖM

MODELLJAKTEN BESÖKTE GÄVLE

Publicerad 2011-09-07 20:51:13 i ALLMÄNT,

WoopWoop! Sov hos André igår, så imorse var jag kvar där ett tag och sen gick jag hem till mormor en sväng, och sen gick jag till arbetsförmedlingen, och var där på något möte där jag verkligen fattade noll haha, men de är väl som vanligt, jag fattar typ aldrig någonting när jag är på sånnadär möten haha. Eh sen hem till mormor igen och käkade lunch där, sen gick jag ner på stan och mötte upp Madde, gick runt lite och sen gick vi ner på nian för att kika på modelljakten som idag var i Gävle, det var nice, dock tog allt sån jävla lång tid, vi var där och kollade på hela skiten liksom, två gick vidare från Gävle för dom kunde inte utse en som skulle gå vidare, kul för dom!


Åkte sen upp till max och käkade med pappa och Madde, och nu är vi hemma hos Madde, hon håller på och packar lite så ska väl kanske försöka hjälpa henne lite hehe vilket jag inte gjorde igår, men ah och sen får vi se. Vi hörs sen eller imorgon. (sorry om jag är lite dålig på att skriva nu för tiden...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela