MATHILDA LINDSTRÖM

LOVE IS NEVER EASY

Publicerad 2011-09-29 21:16:20 i ALLMÄNT,

Gokväll. Idag var dagen roligt precis som igår, men den gick även så jäkla segt alltså, men skitsamma, tillslut var klockan 6 och jag slutade, gick på stan lite med Madde Sara och Bella, sen blev de en prommis hem och jag och pappa åkte och käkade lite, åkte sen hem till Madde och är här fortfarande, vi kikar lite på idol, och jag håller alla tummar jag har för Roshana, hon är så jävla grym och så jävla snygg så jag håller på och dör, seriöst, DREAM!

Ska hem direkt efter idol och då tror jag inte att jag startar datan något, jag ska sova på en gång alltså, jag är så trött så det finns inte, vad händer liksom? jag sover så mycket och allt, och sover inte dåligt eller något alls, men ändå så jävla död, ja vad händer?

it hurts so damn much

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela