MATHILDA LINDSTRÖM

JAG HAR GIVIT DIG ALLT

Publicerad 2011-09-20 23:47:00 i ALLMÄNT,

Kom hem från Madde för ett tag sedan, blev där ett tag nu p kvällskvisten och kikade idol med henne, tröck i mig ett ton ostkrokar tror jag, inte sådär hälsosamt måste jag säga, menmen. Cyklade hem sen, glömde ringen hemma hos henne så fick vända, cykla tillbaka och sen hem igen, och nu sitter jag hemma och lyssnar på massa live inspelningar från Gröna Lund när Daniel var där, och man kan ju fan inte annat än älska honom, jag ryser fasiken i hela jäkla kroppen, crazy girl but so what, im in love!

Men nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på att några bra väntas på tv:n, imorgon måste jag upp 8 igen, lär fixa en matlåda då också, precis som idag. Jobbigt men sant, haha nu börjar jag fatta hur det känns att vara vuxen hehe, kan man ens säga så förresten? äh, sovgott

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-09-21 08:08:45

- Kul att du är med i dagens blogg. För att ha större chans att vinna kan du, gilla inlägget på bloglovin eller följa mig, skriva en fråga i blogresponse eller skriva om tävlingen på din blogg, annars. Lycka tull :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela