MATHILDA LINDSTRÖM

IT HURTS SO DAMN MUCH

Publicerad 2011-09-28 21:53:14 i ALLMÄNT,

Tjabbbbbbbbbbbba!  Dagen har gått bra idag, trevligt sällskap, både Elin och Cecilia, mycket nice, dock har dagen varit seg liksom, den har gått så segt eller vad man säger, men tillslut blev klockan 6 och då slutade jag, mycket skönt  åkte och handlade med pappa då en sväng, sen hoppade jag på cykeln och cyklade hem till Madde för att kika idol tillsammans med henne och massa gotta såklart. Vela så jävla gärna se dagens avsnitt eftersom en kille skulle sjunga Dum av dig med Daniel Adams-Ray, dock sjöng han den inte bra alls, men bra låtval somfan iallafall haha. Hejar idag faktiskt på André och Olle, dom var grym idag.

Efter idol ska jag nog röra mig hemmåt, ska försöka kasta mig i sängen rätt tidigt idag också, så jag inte är så trött på mornarna och under dagarna, de gör allt så mycket jobbigare. Men vi hörs kanske mer sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela