MATHILDA LINDSTRÖM

I'M GONNA LIVE MY WHOLE LIFE

Publicerad 2011-09-05 17:38:15 i ALLMÄNT,

Tjabba! Var in på glitter idag en sväng, men ska tillbaka imorgon förmodligen, och sen var jag till arbetsförmedlingen också, fick byta tid så jag ska dit på onsdag istället, så det var ju bra, dock jävligt tråkigt bara att sitta där en timme och lyssna på något jävla shit bara, men sånt är livet. Skönt när de är över. Gick till Maddes skola sen och mötte upp henne Vendela och den söta gula lilla bilen haha, ´åkte till köpis där vi strosade lite, hitta ett par jeans som jag bara måste ha, dom var bra faktiskt, och eftersom jag har jordens största hål mellan benen på favoritjeansen jag har nu, så men nej varför ska jag ha nya jeans för? och varför ska jag ha ett par nya vinterskor för när jag har ett par redan som är trasiga? GAH JAG DÖR, vissa grejer behöver man, men tydligen inte... 

Nu ska jag plugga lite teori och sen får vi se vad dagen bjuder på. Puss

Kommentarer

Postat av: cammie

Publicerad 2011-09-05 19:18:32

så lite så :)

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2011-09-06 04:52:48

Klackar till salu :) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela