MATHILDA LINDSTRÖM

HELA VÄRLDEN ÄR MIN

Publicerad 2011-09-24 19:42:55 i ALLMÄNT,

Hallådär! Åkte iväg till köpis idag med mormor, köpte en tröja, och sen fick jag ett par jeans utav mamma, äntlign ett par nya jeans alltså, som jag längtat. Kanske visar bild sen, tycker de är så tråkigt att ta en bild på jeans haha, aja. Åkte sen hem till mormor, käkade middag där, och sen gick jag över till Malin (maddes syrra) och firade henne lite eftersom hon fyller 21 idag, så grattis till henne, fick gosa massor med världens finaste hund Uno också hihi, då är typ hela dagen gjord alltså. Eh, sen skjutsade dom hem mig, har precis varit på willt's och handlade sprite, och nu ska jag börja fixa mig, och sen är de dags för fest, ska iväg med bästa Linnea och Nille, idag ska jag bli full, hela världen ska vara min typ haha. Så pumpa lite musik nu, ta en öl, sen kör vi! Hoppas alla får en tråkig kväll, min ska vara super haha skoja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela