MATHILDA LINDSTRÖM

EVERYTHING YOU KNOW

Publicerad 2011-09-21 19:51:50 i ALLMÄNT,

Tjabba! Idag har det varit en seg dag, men ändå rolig på något sätt. Jobbade som sagt med Elin och Cajsa, och då kan det ju faktiskt inte bli tråkigt så, men det har inte funnits så mycket att göra så det blev lite långtråkigt ett tag, men iallafall, tog en kaffe med mormor på lunchen och sen runt 5 tiden sprang jag runt och letade efter något att ha på mig imorgonkväll, eftersom hela gallerian nian har fest då, men jag hittar verkligen INTE de jag letar efter, så jäkla surt, så får se hur fan man kommer att se ut, åt helvete antar jag! men aja, gick en runda när jag slutade också, så ska in på lunchen imorgon och prova och se hur det blir.

Är hemma nu och har precis kastat i mig lite mat, pappa är på hockey så nu kan jag sitta och pumpa jävligt hög musik, vilket seriöst måste vara de bästa som finns haha. Får se vad kvällen bjuder på. Puss

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-09-21 21:23:19

:) sov gott! :D

Postat av: Malin

Publicerad 2011-09-21 22:00:36

Dagens blogg är nu avslutad, kika in och se vilka som vann. Här är direktlänk:http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/september/219-vinnare-dagens-blogg.html#comment =)

Postat av: ELIN

Publicerad 2011-09-21 22:21:24

Du kommer va så snygg så! Det tror jag dä! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela