MATHILDA LINDSTRÖM

EN SEKUND BLIR TUSEN ÅR

Publicerad 2011-09-02 11:49:11 i ALLMÄNT,

Godmorgon! Mormor ringde och väckte mig halv 12 idag, och det var väl lika bra att man kom upp då, dock har jag inte sovit speciellt bra, eller när jag väl somnade gick det bra, men det tog en jävla tid innan jag somnade, har nämligen fått tillbaka min hosta, gud så kul liksom, fast nej! Jag orkar inte, asså de är verkligen så jobbigt att jag känner att jag bara vill gå upp ur sängen och hänga mig haha, nej men det är så jävla jobbigt, och det tar på krafterna nå fruktansvärt för på mornarna så känner jag mig helt slut i hela kroppen och vid revbenen, för jag hostar så mycket i sömnen också, gaaah bort bort bort!

Ska fixa till mig och lite sånt nu, sen ska jag ner på stan en sväng, lär in på H&M och kikade för jag köpte volympulver igår, men jag kan inte öppna de haha, och verkar det som om de inte är något i de haha, så lär in och kika hur fan man gör alltså haha, risig tjej som inte får upp de hon köpt, men aja mormor kommer nog och hämtar mig och skjutsar ner mig på stan, nice. Talk  later!

längtar tills på söndag så jävla mycket!

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2011-09-02 15:13:46

- jo allt är bra med mig

Postat av: Sara - FOTO

Publicerad 2011-09-02 16:49:11

Härlig blogg! Kolla gärna in min fotoblogg, och kommentera förstås ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela