MATHILDA LINDSTRÖM

DAY NUMBER TWO

Publicerad 2011-09-13 19:55:04 i ALLMÄNT,

Hallådär! Ledsen att jag inte skrev något imorse, men jag sov hemma hos André och på morgonen hade jag inte riktigt tid, häll på och fixa mig osv medans han fixade frukost och sen satt vi och käka frukost tillsammans, han är för go han som orkar gå upp kl 8 med mig hehe. Gick sen ner på stan och skulle börja arbetsdagen nummer 2, allt har gått bra idag också, dock vissa tillfällen idag har det varit lite långtråkigt, men det är sånt man får ta ibland, de är iallafall fortfarande superroligt, och dom jag jobbar med kunde inte bli bättre. 

Imorgon, är det min dag, hurra!!! fyller alltså 19 imorgon vilket känns kul fast ändå inte eftersom 19 är en fruktansvärt tråkig ålder, inget speciellt händer liksom, 1år kvar tills jag får handla på systemet haha! Så imorgon på morgonen ska jag ha körlektion 8.30 och sen går jag direkt till jobbet, slutar 6 och skyndar mig hem och sen kommer feta släkten haha, nejdå men det kommer väl några iallafall. Alltid kul att fylla år haha! Men vi hörs säkert mer senare! :) puss

Kommentarer

Postat av: hanna ♡

Publicerad 2011-09-13 20:25:57

okej :)

Postat av: En blogg om 5 systrar

Publicerad 2011-09-13 22:06:12

ida svarar: Tack så mycket:)!

vi använder: Consolas, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif



KRAM

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-09-14 00:13:14

förlåt för sent svar :( hur mår du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela