MATHILDA LINDSTRÖM

BOY, YOUR MY ONLY

Publicerad 2011-09-20 19:52:48 i ALLMÄNT,

Hallådär! Sitter hemma och lyssnar på musik nu och inte gör ett smack, ska snart börja rulla cykeln mot Madde tänkte jag, eftersom hon inte vågar vara hemma själv måste man vara där med henne, haha skoja. 

Eh slutade runt 6 idag, lite tidigare faktiskt, åkte direkt hem till mormor då och fikade lite och umgicks med henne lite, sen cyklade jag hem, och funderar på om jag ska äta något eller om jag kanske inte orkar de, kanske ska åka förbi willy's innan och köpa ostkrokar haha, det vore ju faktiskt jävligt gott måste jag få säga. 

Men juste, vet ni vem jag såg i stan idag då? alltså i Gävle, i lilla hålan Gävle, Tyra! hehe kändiskåt som man är dårå, hade hört tidigare på dagen att hon skulle komma och kika lokal till hennes smyckebutik, och det var visst idag, exakt när jag hade lunch, så det var ju lite roligt att se henne måste jag säga. Så får se om hon hittar något ställe som passar henne. Lite synd för oss på Glitter dock men aja. Men aja vi kanske hörs mer senare.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-09-20 22:08:34

Nu är dagens blogg avslutad, kolla in och se vilka som vann och anmäl dig igen, här är direktlänk: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/september/209-dagens-vinnare-ny-omgang.html#comment =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela