MATHILDA LINDSTRÖM

ALWAYS BEEN LIKE THIS

Publicerad 2011-09-08 17:52:23 i ALLMÄNT,

Hallådär! Va ner på stan och mötte upp finaste Linnea för en lite fika idag, mycket trevligt och mycket snack som alltid är nice. Eh var inte på 3butiken också och checkade lite med min telefon, jag ska få en lånetelefon i 2veckor medans min är inne på "lagning" fast dom ska inte laga min utan jag ska få en helt ny men aa dom är cp iallafall, och jag får inte ta en vit även om jag betalar extra så får jag varjefall inte ta en vit, jävla skit, jag vill ha en vit nu ju!!! 

Aja, gick hem till mormor sen på lite fika oså, sen var hon snäll och skjutsade hem mig för de är så kallt ute hehe burr, och nu är jag hemma, och väntar på att pappa ska komma hem så ska han fixa lite mat och sen lite senare ska jag nog till André, om inte så ska jag umgås med Madde. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela