MATHILDA LINDSTRÖM

ALLTING BÖRJAR OM

Publicerad 2011-09-09 19:51:30 i ALLMÄNT,

Som sagt så var jag ner på stan idag alldeles ensam, gick och handlade present till min lilla kusin Milla som fyller 7år idag, hon fick en tröja och ett armband. Var där ett tag och fikade osv, sen hemmåt, och sen åkte jag med pappa ner på stan igen och bytte några berlocker som jag fick istudentpresent, jag bytte den mot ringden i inlägget innan, kunde inte få pengar, oc hade jag fått de hade jag köpt en thomas sabo berlock, men icke sa nicke, men iallafall så fick jag istället en ny ring och jag ÄLSKAR ju ringar så det blev så bra så. 

Nu ska jag fixa mig, och sen ska jag hem till Josse där hon Sara Fredrik och Fryken är, vet inte om de är någon mer där, de visar sig, men vi hörs senare iallafall. Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-09-09 20:09:44

ja det stämmer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-09-09 23:41:29

jo jag har varit sjuk men det har funkat bra haha hur mår du? :)

Postat av: josefin

Publicerad 2011-09-10 11:38:47

hejsan. Skulle bli jätteglad om du gick in och tryckte "rekommendera" på sidan. Historien handlar om mig och det skulle betyda väldigt mycket om det valde just min historia att granska. http://granskning.aftonbladet.se/?filer=blev-hemskickad-trots-hog-sjalvmordsrisk



 



Tusen, tusen tack

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela