MATHILDA LINDSTRÖM

SÖNDAG - BAKIS - HÄNG

Publicerad 2011-10-02 16:42:24 i ALLMÄNT,

Tjabba! Orkade verkligen inte skriva något imorse, vad så jävla död alltså haha. Igår satt jag Sara Madde Tobbe Thomas Bärsa och Bubblan hemma hos mig och drack lite, sen tog vi en taxi till interpool där kvällen spenderades, hade mycket trevligt, blev aning lite full också haha, träffade några roliga människor där också, så det var nice, tack för den kvällen alla.

Eh, imorse som sagt, död tjej! gick upp duschade, fixade mig lite och sen cykla jag ner på stan en sväng och sen åkte jag hem till Madde och har varit där sen dess, åkte iväg till ica maxi en sväng, sen blev det bakis mat, pizza och fan vad gott det var då, god damn! Mycket välbehövligt! Nu ska vi väl bara hänga här och ta de lugnt, jag är fortfarande rätt seg så blir skönt att bara slappa. Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela