MATHILDA LINDSTRÖM

SOMETIMES I JUST WONDERING..

Publicerad 2011-10-23 12:39:22 i ALLMÄNT,

Hallådär! Igår skrev jag inget mer än på morgonkvisten, jag drog till hemsta och var där med Madde och Iza hela dagen typ, Madde åkte iväg sen, så då blev det käk hemma hos Iza, jag hon och hennes föräldrar, mycket trevligt måste jag säga och god mat såklart. Eh, sen tog vi bilen och åkte ut till Hille hem till Fredrik där han Josse och Danne var, va där hela kvällen och kikade på tv och bara umgicks, sen åkte vi till max och lyxade till de med en lyxshake, sen skulle vi droppa Josse på stan hemma hos hennes, då kom de massa fulla människor man kände haha, så stod och snackade med dom ett tag och sen skjutsade Iza hem mig, blev ett avsnitt av gossip girl innan jag somnade.

Vaknade nu för en stund sedan, morgonkaffet klart och nu får vi se vad dagen bjuder på, ska fixa mig nu osv, idag ska vi försöka hitta på något jag Iza Josse och Madde, men vad det blir de vettefan än, haha kanske blir valbo eller något, har faktiskt ingen aning.. de visar sig! Ha en bra söndag :) 

Ibland undrar man om du tycker att det är underhållande och göra som du gör? 


Lite morgonkaffe på dehär så!

Kommentarer

Postat av: Evah

Publicerad 2011-10-24 14:40:01

Vilken fin mugg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela