MATHILDA LINDSTRÖM

SOMETIMES I CAN'T SHUT THE HELL UP

Publicerad 2011-10-03 19:04:48 i ALLMÄNT,

Tjabba! kom hem från jobbet för cirkus en timme sedan, dagen har gått så jäkla fort, vilket självklart är skönt som fasen haha, hatar dagar när de går så segt, men det gör väl alla antar jag, fick massa nya varor idag också, så har hållt på och packat upp de hela dagen så det har gått snabbt. Kom hem, slängde i mig lite käk, och nu sitter jag här, rastlös trött med kaffe o choklad och ja, whatever! 

Får se om jag kanske sticker till Madde eller något senare, eller om jag bara blir hemma, har inte rikigt bestämt mig ännu, men vi hörs av lite senare iallafall. Shit förresten vad jag känner att min blogg är tråkig just nu, känns som att jag bara skriver massa skit, inga bilder och ja, ingenting känns bra liksom haha, ska försöka ändra på de, får en ny iphone under veckan förmodligen, så ska väl försöka fixa lite mer bilder här i bloggen då så haha, ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela