MATHILDA LINDSTRÖM

MÅNDAG

Publicerad 2011-10-24 09:11:46 i ALLMÄNT,

Godmorgon på er. Idag är de måndag, en helt ny vecka framför oss igen, hoppas veckan går skapligt fort, men de brukar den faktiskt göra. 

Men iallafall, va iväg till köpis med Josse Iza och Madde igår, gick runt och kikade lite, och sen blev de en sväng på ikea + käk där också, hur gott som helst måste jag säga. Åkte hem till Madde sen och kikade Gossip Girl, och sen traskade vi in på willy's och köpte oss lite gotta och sen åkte vi hem till Josse, där vi kikade en skräckfilm typ, eller asså det var typ inte skräck, mörda hit och mörda dit haha, men bra var det iallafall, The last house to the left, tror den hette så typ? aja kan faktiskt rekomendera den, den var bra! Men nu ska jag fixa de sista, idag är tyvärr ingen bra dag heller, inget blir bra känner jag, och jag ska ringa mormor och säga att jag kommer och våldgästar henne på lunchen osv osv. Men vi hörs senare eller något. Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-10-24 17:10:52

ikväll ska jag plugga lite inför provet imorgon.. :( Vad ska du hitta på? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela