MATHILDA LINDSTRÖM

IT'S TIME TO STOP FIGHTING..

Publicerad 2011-10-10 09:18:04 i ALLMÄNT,


Skjorta GinaTricot Jeans GinaTricot Armband Glitter

Godmorgon! Måndag idag och en hel vecka har vi framför oss, känns både skönt och drygt måste jag säga, jag själv gillar inte måndagar, för då har man ju som sagt hela veckan framför sig, men annars är de ju bra, tiden rullar på liksom. Men nog med de, mamma ringde mig halv 9 idag, hon skulle ringt tidigare men den lilla sömntutan hade somnat om lite haha, men jag är klar nu, så det var inga problem alls att hon ringde lite senare, hann fixa mig och allt och till och med nu kan jag sitta och slappa lite, kanske skulle försöka få upp ögonen lite mer, för satan vad jag är trött, känner ögonen skulle kunna ramla ihop om jag lät dom haha, tröttnacke. Ha en bra måndag people!

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-10-10 19:49:56

jag satt hemma och pluggde hehe :) haft en bra måndag?

Postat av: C

Publicerad 2011-10-10 22:56:18

Vill bas ge dig lite beröm för hur du är på jobbet :)

Va in på glitter och kikade och du hejade glatt och såg väldigt van ut med jobbet! Tänkte att de kanske vore kul med lite respons från läsare :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela