MATHILDA LINDSTRÖM

INGENTING JAG SÄGER SPELAR LÄNGRE NÅGON ROLL...

Publicerad 2011-10-03 08:36:58 i ALLMÄNT,




Godmorgon! Idag skulle mamma ringa och väckte mig, men icke haha, de glömde hon bort, så jag sov lite längre än jag skulle ha gjort, men det var skitsamma, slut som artist är jag också, dötrött, varför liksom när man har sovit mycket och som en gud under helgen? ja jag vettefan ja. 

Idag skulle min kära vän Iza komma hem från Norrköping också, komma hem för gott, alltså flytta hem, men de kom lite saker emellan, så hon kommer hem imorgon istället, så det ska bli nice att få träffa henne igen, hon har ju bott i Norrköping i 3år nu, så det ska bli skönt att ha henne hemma, nog med de, nu ska jag sätta igång och fixa mig, men hur ska det gå idag då tro? vad ska jag ha på mig? och hur ska jag göra med håret, de hade jag behövt tvätta nu på morgonen, men de hinner jag inte nu, så hmmm, this is gonna be intresting hehe. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela