MATHILDA LINDSTRÖM

FUCK THIS DAY

Publicerad 2011-10-06 09:22:20 i ALLMÄNT,

Godmorgon! 
Åt helvete med denna dag alltså, jag får ett sånt där jävla utbrott snart, ni tjejer fattar säkert exakt vad jag menar, ni vet när ingenting blir som man vill, man hittar inga kläder man trivs i, sminket blir inge bra och framför allt håret, det går inte att få till på något sätt alls, jag hatar sånna dagar, så jävla jobbiga, skulle seriöst kunna bryta ihop, börja grina och riva sönder alla kläder osv just nu, men deep breath! Ska försöka skynda mig lite så jag hinner till jobbet i tid, 10 - 18. Är dessutom så sjukt trött idag, yeey pricken över i:et ..............

Och sen kl 13.00 ska jag till tandläkaren också, åh vad drygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela