MATHILDA LINDSTRÖM

DON'T TELL ME YOU CAN'T FORGIVE ME

Publicerad 2011-10-16 23:15:45 i ALLMÄNT,


Bild 1: Frukost - keso avokado och paprika, tummen upp! Bild 2: Bjöds på mini-cola på stan!

Hallå Hallå!! Åkte ju hem från Stockholm idag, från min världens bästa mamma, det var jobbigt faktiskt men det gick ändå bra, men jag saknar henne så mycket redan, har varit så underbart att vara där och bara kunna vara med henne liksom, känns så skönt. Men som sagt, nu är jag hemma i lilla Gävle igen, men vi ses snart igen mamma ♥ Mina kära vänner Madde och Iza kom och hämtade mig på stationen och då åkte vi ner på stan och mötte upp Linnea och sen tog vi en lång lång fika, jäkligt nice, massa mys och massa prat bara, så skönt. Skjutsade hem Linnea sen och nu är jag hemma och har precis duschat och målat naglarna, så ska strax lägga mig, så fort naglarna är torr, sen bums i säng, kommer somna på en gång känner jag. Imorgon är de jobb igen. Hörs då, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela