MATHILDA LINDSTRÖM

DE ÄR SÅNT HÄR MAN BLIR GLAD UTAV!

Publicerad 2011-10-10 23:08:46 i ALLMÄNT,

En supergullig kommentar jag fick nyss:
Vill bara ge dig lite beröm för hur du är på jobbet :)
Va in på glitter och kikade och du hejade glatt och såg väldigt van ut med jobbet! Tänkte att de kanske vore kul med lite respons från läsare :)

Svar:
Men gud vad glad jag blir. Shit jag trodde inte jag skulle få någon sån här kommentar eller, fan de är superroligt att du tycker de, verkligen! Haha nu gjorde du min dag måste jag säga. Tack så jättemycket vem du nu är :)

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-10-10 23:53:46

nja min måndag har varit helt okej.. har fått mycket gjort iallafall! :) några planer inför veckan? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela