MATHILDA LINDSTRÖM

BOY YOU MAKE ME HIGH

Publicerad 2011-10-09 23:28:59 i ALLMÄNT,

Boy you make me high, i i i i want to to to to try y y y y lalala, sjukt bra låt haha. 

men iallafall, blev en sallad på stan idag med Iza, gick runt lite innan, Iza shoppade lite hon och men inte jag eller, men sen käk och sen drog vi hem till henne, sen hem till mig och hämtade prison break boxen och sen åkte vi upp till ica maxi och handlade lite gotta, och sen hem till henne igen och slängde oss i sängen och kikade två avsnitt av prison break, finns inge bättre. Men sen 20.00 var det dags för Moraeus med flera, på 1an. Adam Tensta var ju med där idag så kikade på de, dock var det lite tråkigt för han spelade bara en låt medans alla andra fick spela två var, vilket dom alltid får göra, men de gjorde inte han iallafall, av vilken anledning vet jag inte heller, tråkigt var det. Blev donken käk sen också, fan vad jag måste ha lagt på mig under helgen alltså, skräpmat och alkohol, kommer bli en knubbis snart fan, uscha! 

Men nu ska jag lyssna på låten en gång, sen rent ut sagt kasta mig i sängen för jag är så fruktansvärt trött. Imorgon står jobb på agendan hela dagen tillsammans med Elin och Kajsa. Hoppas på en mycket bra dag. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela