MATHILDA LINDSTRÖM

YOU LOOK BETTER WITH THE LIGHTS OFF

Publicerad 2011-11-25 08:35:13 i ALLMÄNT,

Godmorgon! TRÖTT SOM ETT AS! som vanligt kan man väl kanske säga då haha, igår skrev jag ingenting, direkt efter jobbet tog jag äntligen en fika med bästa Lollo som jag har saknat som en tok, fan vo har sagt hundra gånger att vi ska träffas men det blir liksom aldrig av, men igår så och det var så mysigt så. Cyklade till Iza så blev det lite käk, och sen åkte vi hem till bästa Linnea och Nille och träffade dom och var där et tag, blev lite fika o så också, så det var underbart. Hem och sov direkt, somna på en pisskvart fan haha. 

Vaknade nyss, har pratat med mamma lite nu på morgonkvisten, och nu ska jag fixa mig och sen ska jag packa ihop lite saker, sen dags för jobb och sen direkt efter jobbet sticker jag till Stockholm till bästa mamma, blir där över helgen, saknar hennes så mycket plus att jag vill komma bort härifrån en sväng, så detta blir perfekt verkligen. Men nu lär jag lägga på ett kol, hörs sen. Puss och Kram! Ha en bra fredag!

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2011-11-25 23:01:27

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu! :)

Tävla om att synas inför ca 1200 dagliga läsare, Lycka till :)



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela