MATHILDA LINDSTRÖM

WHAT'S HAPPENING?

Publicerad 2011-11-09 09:27:48 i ALLMÄNT,

Piss dag verkligen, inget blir som jag vill att det ska bli. Fan det är så drygt för nu har det blivit såhär så jäkla ofta nu på sista tiden, och det är tammefan det värsta jag vet, lär fan åka till köpis idag och köpa lite nnya kläder, gaaah jag får panik snart, och vi ska inte tala om håret eller, jävla skit. Jag vill bara sova bort denna dag nu, orkar inte göra ett smack känner jag, menmen sticka till jobbet nu, ååååååååååååh. Hejdå

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2011-11-09 11:19:30

Hej!

Vad händer hos dig? :)



Kram

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-11-09 18:35:29

inte så mycket själv? :) hur har din dag varit so far? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela