MATHILDA LINDSTRÖM

WE WILL BE TOGETHER FOREVER

Publicerad 2011-11-08 23:32:16 i ALLMÄNT,

Puuuh, vilken dag alltså. Jobbet har gått bra, sov över ju imorse min egen tid, men det gick finemang iallafall, jobbade till 5 och sen kom pappsen och hämtade mig, så åkte vi ut till farfar på lite kalas, eller lite och lite, hela släkten var där, och det bjöds på massa mat och massa fika, så visst har man gått upp något kilo kan jag tänka mig, och en till grej, när hade jag tänkt mig att jag skulle börja träna då så man slipper ha ångest varje gång man äter nå skit liksom, äh jag vettefan alltså, men nog med sånt där snack nu. Direkt efter kalaset skjutsade pappa mig till hemsta, umgicks med Madde och Iza och kikade på desperate, samt pluggade teori, de känns som att jag pluggar och pluggar, men kommer verkligen ingen vart alls, this really sucks i must say!

Nu: Gossip Girl! Godnatt vi hörs imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela