MATHILDA LINDSTRÖM

SÄLLAN MAN SOVER ÖVER...

Publicerad 2011-11-08 09:30:05 i ALLMÄNT,

Ja godmorgon, sällan jag sover över nu alltså, eller jag hinner till jobbet i tid för jag är typ klar nu, men jag sover över min egen tid så jag måste stressa som fan, men som sagt jag hann, är klar nu och ska cykla till jobbet om cirkus 15minuter, men jag hatar i vilket fall att stressa så jävligt, men aja. Som tur är ringde mamma och väckte mig, haha hon hade sovit lite länge hon också, tror hon har blivit en lite sömntuta måste jag säga, men aja jag skulle bara skriva lite snabbt här. Idag slutar jag iallafall 5, får gå lite tidigare för vi ska åka till farfar och Yvonne idag för Yvonne fyller år, så det blir mat och grejer där idag, hela feta släkten ska väl dit tror jag så det blir lite trevligt. 

Men nu ska jag fixa de sista, hörs senare ikväll, puss och kram. 
Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela