MATHILDA LINDSTRÖM

PROMENAD I DETTA KYLIGA VÄDER

Publicerad 2011-11-28 20:09:47 i ALLMÄNT,

Trött trött trött! idag var jag ju som sagt med och stängde, lätt som en plätt, haha nej nu skoja jag, men det var inte inte krångligt som jag trodde att det skulle vara, så de ska jag nog kunna göra någon gång fram över här. Dagen i sig har gått bra, seg som satan men ändå gått bra, va runt o9ch letade efter en väska idag på lunchen, men hittade ingen, eller hittade en men den kostade 600kr och det tycker jag är lite och ta i, jag menar, jag köper väskor sen använder jag dom en tag bara sen tröttnar jag, så inga dyra väskor haha. Nu kommer Iza till mig snart, så ska vi ut och gå, ja fråga henne, hennes idé att gå i detta kalla väder, jaja bränna lite fett om man har tur haha. Puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela