MATHILDA LINDSTRÖM

LÖRDAG

Publicerad 2011-11-26 19:30:50 i ALLMÄNT,

Hallådär! Haft en kanondag idag måste jag säga, vi åkte ju till kista till kistamässan för att gå på attitude där, det var intressant faktiskt, men de kunde ha varit bättre, men det var skoj måste jag säga. Sen traskade vi över till kista gallerian där vi strosade runt en massa, och handlade en massa också, jag fick med mig två tröjor hem, en köpte jag och en köpte mamma till mig, visar sen. Eller slänger bara upp en bild på ena idag, orkar inte ta en å den andra än, men ena får ni iallafall se. Sen åkte vi och handlade lite och sen hämtat lite grejer i mammas förråd och nu står hon och håller på med maten, så snart blir det till att käka. Ikväll blir det mys framför tv:n med massa gotta och bara mys helt enkelt. Sova ganska tidigt idag också kanske, igår var jag dötrött och lika så idag haha. Puss


Där målade dom på nakna människor, men det var as-ballt!

En liten närmare titt...

Här kunde man sätta sig och ta en drink mitt i mässan haha

Dåligt överdrivna iphone skal.... hmm vem vill ha ett sånt där med super mario på liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela