MATHILDA LINDSTRÖM

JUST MAKE SURE THAT YOU'R REALLY SURE

Publicerad 2011-11-07 09:42:30 i ALLMÄNT,

Godmorgon där. Måndag idag, en helt ny vecka framför oss och det hoppas vi på att den kommer gå lika fort som den brukar göra, fan veckorna går supersnabbt nu när man jämt gör något om dagarna, vilket är skönt. I helgen har jag sovit som en kratta typ, eller i fredags då sov jag inte låänge alls, sov typ 3 timmar hehe, och sen i lördags sov jag hos mormor och där sov jag inte bra, så jag känner idag att jag inte är ett dugg utvilad, skulle behöva sova en hel dag känner jag för att ta igen haha, men som sagt, måndag idag och upp och jobba. Vi hörs av senare när jag kommer hem och så, idag kommer också Iza och Madde hem, så får väl se om jag ska träffa dom något idag, men talk to you later iallafall. Peace 

Väst GinaTricot T-shirt H&M Jeans Dr.Denim

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-11-07 17:03:04

jag börjar om! HUR MÅR DU??! haha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela